تبليغات ديجيتال
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 4
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1933

 

مفهوم خانه براي ما ايراني ها با مفهوم آرامش و امنيت گره خورده است و هر جا كه به نوعي دچار تنش روحي يا خستگي مي شويم به سرعت ذهنمان امنيت و راحتي خانه را جست و جو مي كند. البته مفهوم آرامش خانه تنها مختص ما ايراني ها نيست و تمام فرهنگ ها در سرتاسر جهان خانه را به عنوان يك مكان امن براي آسايش و راحتي مي شناسند.

 

 

 

 

از سوي ديگر يكي از خطراتي كه ممكن است آسايش و امنيت منزل و خانه هاي ما را در دنياي امروز تهديد كند، وقوع سرقت و ورود اشخاص غريبه بدون اطلاع ما به فضاي خانه است كه البته دغدغه حفاظت از اين مكان را براي ما دو چندان مي كند. استفاده از ديوراها، نرده ها، حفاظ ها و درب ها و قفل هاي ضر سرقت از دير باز براي حفظ امنيت مورد استفاده بشر قرار گرفته است و امروز از تكنولوژي هاي نوين مانند دزدگير هاي الكترونيكي، دوربين هاي مداربسته و … نيز در جهت بهبود امنيت خانه و منزل استفاده مي شود.

 

بر اساس آمارها استفاده از فناوري ها و تكنولوژي هاي نوين تا ۶۰ درصد احتمال وقوع سرقت از يك مكان را كاهش مي دهد چرا كه سارقان مي دانند اگر موفق به سرقت هم شوند ممكن است به دام قانون بيفتند و در نتيجه ترجيح مي دهند كه از چنين مكان هايي اقدام به سرقت نكنند. بنابراين استفاده از دوربين هاي مداربسته، دزدگير منازل و ديگر تجهيزات مدرن حفاظتي مانند سنسورها و آلارم ها مي تواند تا حدود بسيار زيادي امنيت و آرامش خانه شما را تضمين كند.

 

همانطور كه همه مي دانيد، خانه ها از نظر ساخت به دو درسته كلي آپارتماني و ويلايي تقسيم مي شوند و در نتيجه روش هاي نفوذ و سرقت از هركدام از اين فضاها نيز متفاوت است، بنابراين براي حفاظت از فضاهاي آپارتماني و ويلايي راهكارها و تجهيزات متفاوتي استفاده مي شود.  همچنين در مواردي نيز هدف از نصب دوربين هاي مداربسته حفاظت از يك واحد خاص آپارتماني نيست بلكه هدف بالا بردن امنيت يك مجتمع مسكوني بزرگ و مشاعات همراه آن است تا از اين طريق بتوان امنيت را به تمام واحد هاي يك مجموعه ارائه داد.

 

اين مطلب راهنماي بسيار مناسبي براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته براي منزل است و شما را در مورد انتخاب درست راهنمايي مي كند.

دوربين مداربسته بيسيم براي منزل

يكي از انواع پركاربرد دوربين هاي مداربسته ، دوربين هاي بيسيم است و شما مي توانيد براي نظارت بر خانه و اطراف آن از اين نوع دوربين ها استفاده كنيد. از جمله مزيت هاي دوربين مداربسته بيسيم اين است كه نيازي به سيم كشي براي انتقال تصاوير ندارد و در نتيجه نصب آن به راحتي انجام مي شود. همچنين نصب اين دوربين ها به داكت سيم ها و تخريب ديوراها ندارد و تنها در چند ساعت عمليات نصب دوربين مداربسته براي خانه شما انجام مي شود.

 

به طور كلي دوربين هاي مداربسته بيسيم را در داخل منزل نصب مي كنند و قدرت ارسال سيگنال تصاوير اين نوع دوربين ها بين ۵ تا ۱۰ متر برآورد مي شود. نكته مهم در خصوص دوربين هاي بيسيم اين است كه براي نظارت بر فضاهاي باز و محيط هاي اطراف مجتمع هاي مسكوني عموما از دوربين هاي تحت شبكه به همراه آنتن هاي راديو و مايكرو استفاده مي شود. اين آنتن ها توانايي ارسال تصاوير به شكل بيسيم تا فواصل چند ده كيلومتر را دارند.

 

 

دوربين مداربسته براي خانه

 

 

 

 

دوربين مداربسته مموري خور

 

دوربين هاي مموري خور به دوربين هاي مداربسته اي گفته مي شود كه قابليت پشتيباني از حافظه داخلي را دارند و اين نوع دوربين ها هزينه هاي نصب دوربين مداربسته براي منزل شما را تا حد زيادي كاهش مي دهند. در مدل هاي جديد تر اين دوربين ها مي توانيد تنظيمات دوربين مداربسته را به شكلي قرار دهيد كه تنها در مواقع تردد افراد و تشخيص حركت در محيط اقدام به ذخيره كردن تصاوير كند. همچنين اين دوربين ها بعد از پر شدن حافظه خود، به صورت اتومات فيلم هاي قديمي تر را حذف مي كند تا فضاي لازم براي ذخيره تصاوير جديد را داشته باشد.

 

همانطور كه اشاره كرديم دوربين هاي مداربسته مموري خور نياز به دستگاه مجزاي ذخيره تصاوير ندارد و در نتيجه به راحتي نصب مي شود و هزينه هاي شما را به شدت كاهش مي دهد. همچنين تصاوير زنده و ضبط شده اين دوربين را مي توانيد به وسيله اپليكيشن قابل نصب بر روي تلفن همراه هوشمند مشاهده كنيد.

 

بهتر است قبل از انتخاب دوربين مدار بسته براي منزل با يكي از كارشناسان تيام الكترونيك جهت مشاوره و ارائه بهترين طرح , از محل اجرا بازديد به عمل آورد و با توجه به نياز هاي شما و امكانات مورد نظر شما ,كار آمد ترين سيستم دوربين مداربسته براي منزل انتخاب شود.

 

دوربين مداربسته AHD براي خانه

يكي از موضوعاتي كه براي نصب دوربين مداربسته در منزل مورد توجه همگان قرار مي گيرد، بحث قيمت و نصب راحت دوربين هاي مداربسته در اين مكان ها است. نسل جديد دوربين هاي مداربسته آنالوگ با قابليت هاي AHD نيز قيمت مقرون به صرفه اي دارند و در نتيجه مورد استفاده در منازل قرار مي گيرند. البته نصب اين نوع دوربين ها نسبت به دوربين هاي بيسيم كمي سخت تر است و  سيستم هاي دوربين مدار بسته AHD به يك تركيب كامل از دوربين مداربسته AHD , دستگاه ركوردر AHD HVR يا XVR , هارد ديسك مخصوص جهت ذخيره سازي , فيش بي ان سي , پاور تغذيه دوربين مدار بسته و كابل نياز دارد .

 

دستگاه ها بسته به ظرفيت وروردي به انواع ۴ كانال , ۸ كانال , ۱۶ كانال , ۳۲ كانال و . . . تقسيم مي شوند. دستگاه هاي AHD وظيفه نمايش تصاوير دوربين مداربسته بر روي مانيتور و تلوزيون و انتقال تصاوير دوربين هاي مداربسته بر روي بستر شبكه و تلفن همراه را نيز بر عهده دارد.

 

هارد ديسك در يك سيستم دوربين مدار بسته نقشي اساسي را بازي مي كند . هر چه ظرفيت هارد ديسك بكار رفته در سيستم دوربين مداربسته منزل بيشتر باشد مدت زمان بيشتري را بصورت بايگاني خواهد داشت و طبعا قيمت آن نيز افزايش خواهد يافت. دوربين هاي مداربسته خانگي اي اچ دي  نياز به سيم كشي داشته و در مواردي كه امكان سيم كشي در منزل وجود داشته باشد يا در مراحل ساخت بنا سيم كشي ايجاد شده باشد از نظر قيمت بسيار مناسب مي باشد.

 

نكته مهم در خصوص نصب دوربين مداربسته در منزل اين است كه پيش از هر چيز شما بايد با مشاوران و متخصصان اين حوزه مشورت كنيد تا در كمترين زمان و با قيمتي مناسب بهترين سيستم مداربسته در منزل شما نصب شود. ما به شما پيشنهاد مي كنيم در صورتي كه نياز به نصب دوربين مداربسته در منزل و محيط هاي آپارتماني داريد با مشاوران شركت تيام الكترونيك تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد.

 

زنگ هشدار دما

زنگ هشدار دمازنگ هشدار دما

اين دوربين حرارتي جديد همچنين داراي زنگ هشدار ناشي از تغيير

دردماي مطلبوب است كه وقتي يك درجه حرارت بالاتر از حد مجاز

تعيين شده توسط كاربر ايجاد شود، يك زنگ هشدار مي دهد.

اين تنظيم به طور موثر قابليت پيش هشدار قبل از آتش سوزي را

بهبود مي بخشد و مي تواند براي جلوگيري از خطرات پنهان قبل

از اينكه درجه حرارت به بخار يا احتراق برسد، بتواند پرسنل ايمني

را با خبر كند.

در يك برنامه كاربردي عملي، مي تواند به شناسايي استعمال

سيگار كمك كند، به ويژه در مناطقي كه استعمال سيگار ممنوع

است مانند مراكز خريد و پمپ بنزين و پالايشگاه ها، از طريق هشدار

هاي موثر، كاركنان مي توانند شخصي را در حال سيگار كشيدن است

پيدا كنند و آن را متوقف كنند تا آلودگي محيط زيست يا آسيب آتش

سوزي ناشي از سيگار كشيدن كاهش يابد.

هشدارهاي كاذب را با يادگيري عميق كاهش دهيد

علاوه بر اين، دوربين داراي يك پردازنده گرافيكي داخلي است كه

براي اجراي الگوريتم ياد گيري عميق به طور موثر براي نظارت بر

محيط داخلي و تشخيص نفوذ غير قانوني كمك مي كند. تكنولوژي

تجزيه و تحليل محتواي هوشمند مي تواند به كاهش هشدارهاي

كاذب با فيلتر كردن عوامل دخالت مانند تغييرات نور يا حركت حيوانات

در زمينه ديد كمك كند. فقط تهديد هاي واقعي باعث ايجاد آلارم

در دوربين مي شوند، سطح اقدامات امنيتي را بسيار بالا مي برد.

اين دوربين به منظور تشخيص آتش و تشخيص نفوذ داخلي،

مخصوصا در سناريو هاي كاربردي مانند انبارها، موزه ها، مراكز

داده ها و بانك ها، بسيار كاربرد دارد. زاويه ديدگسترده (تا ۹۰

درجه) همراه با دوربين هاي نسبتا كوچك و به خوبي طراحي

شده، آنها را براي نصب آسان و راحت استفاده مي كند.

پك دوربين مداربسته  دوربين مدار بسته   نصب دوربين مدار بسته  hikvision  هايك ويژن 

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۷:۰۷ ] [ حسين ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب